Plaćeno oglašavanje (PPC marketing)

remarketinga
Uz pomoć remarketinga, vaši oglasi mogu biti prikazani korisnicima koji su već posjetili vašu web stranicu
npr. osoba pretražuje Google jer želi odmah kupiti taj proizvod te klikne na Vaš oglas i odmah obavi kupovinu, ili se informiše gdje to može kupiti
lako mjerljivi
ovaj sistem je integrisan sa Google analitikom, lako se prate uticaji kampanje i rezultati, odnosno ono što smo uložili od onog što smo zaradili
nema granica
PPC marketing vam omogućuje prikazivanje vaših reklama na društvenim mrežama, u pretraživanjima, na portalima, i drugdje
Iskoristite prednosti koje nudi online trgovina

Search engine optimisation (SEO) ili optimizacija za tražilice je praksa poboljšanja specifičnih online signala na vašoj web stranici kako bi se korisnicima pružilo bolje iskustvo i zadovoljili algoritmi koji određuju rangiranje u pretragama.
Googleov algoritam pretrage određuje koje se stranice pojavljuju na njegovim stranicama s rezultatima pretrage (SERP) i koje će dobiti najbolje rezultate (vrh stranice). Ovaj algoritam se ažurira više od 800 puta godišnje, i uključuje preko 250 glavnih faktora i više od 10.000 signala i podsinala prilikom rangiranja rezultata pretrage.
Uz Google ads plaćajte samo za
rezultate.
Bilo da je vaš cilj povećanje broja pregleda na vašu web stranicu, povećanje prodaja, ili možda rast svjesti o brendu i promocija brenda, Google Ads plaćate samo kada se rezultat ostvari. Rezultati su lako mjerljivi, tako da ćete imati uvid u cijeli proces.

Besplatna analiza

Search engine optimisation (SEO) ili optimizacija za tražilice je praksa poboljšanja specifičnih online signala na vašoj web stranici kako bi se korisnicima pružilo bolje iskustvo i zadovoljili algoritmi koji određuju rangiranje u pretragama.
Googleov algoritam pretrage određuje koje se stranice pojavljuju na njegovim stranicama s rezultatima pretrage (SERP) i koje će dobiti najbolje rezultate (vrh stranice). Ovaj algoritam se ažurira više od 800 puta godišnje, i uključuje preko 250 glavnih faktora i više od 10.000 signala i podsinala prilikom rangiranja rezultata pretrage.
Search ads su tekstualni oglasi koji se prikazuju kod pretraživanja pojma na pretraživačima.
Reklame koje se korisnicima prikazuju prilikom čistanja vjesti na portalu, gledaju Youtube videa, ili neke druge web stranice.
Video oglasi se prikazuju obično prije ili u toku gledanja Youtube videa.
Shopping oglasi se prikazuju na istim lokacijama kao i Search oglasi, ali u drugačijem (Shopping) formatu.
App oglasi se prikazuju kada korisnik koristi određenu aplikaciju.
Optimizirajte vaše reklame, za bolje rezultate
Ključ za brzi rast vašeg poslovanja. Plaćeno oglašavanje (ili PPC oglašavanje – Pay-Per-Click) je marketinški alat koji se naplaćuje samo po ostavrenom kliku. Omogućuje kompanijama da brzo i učinkovito dosegnu svoju ciljanu publiku. Na ovaj način firme mogu optimalno iskoristiti svoj marketinški budžet i ostvariti visok povrat na ulaganje (ROI).

