Digimar

CRM sistem

CRM aplikacija – za jednostavno i brzo poslovanje

Kako lakše organizovati Vaše poslovanje?
Rješenje je vrlo jednostavno, a riječ je o CRM – Customer Relationship management aplikaciji

Svjedoci smo da u današnjem biznisu vrlo lako dolazi gubljenja informacija, a najčešće se to dešava zbog nekvalitetnog prenosa informacija. Taj problem se dešava zbog ogromne količine informacija koje
svakodnevno dobijamo. Stavljanje fokusa na klijenta tj.korisnika budućnost je Vašeg profitabilnog organizovanja poslovanja. Uvođenje CRM poslovnog sistema usmjereno je na postizanje dobrog organizacijskog poslovnog okruženja, koji sastavlja dobru i sistematiziranu bazu informacija na jednom mjestu. Ovim programom omogućena je dobra koordinacija, povezivanje i komunikacija između ključnih i glavnih poslovnih odjela u Vašoj organizaciji.

Podignite kvalitet prenosa informacija na jedan viši nivo, a uz to uštedite svoje vrijeme..

Nudimo Vam “CRM – Aplikacija za upravljanje i organizaciju aktivnosti i vremena” čija je namjena da dodatno olakša obavljanje svakodnevnih aktivnosti, od efikasne evidencije rada, i citave njihove historije aktivnosti, preko dodavanja zadataka (može čak i slanjem E-mail ili SMS obavijesti) pa do kvaliteta i sigurnosti samog programa, za koji garantujemo da nece imati nikakvih sigurnosnih, niti bilo kojih drugi propusta. Glavne odrednice: jednostavan i funkcionalan program, modernog dizajna, sa fleksibilnim modulima, koji se lako dodaju ili oduzimaju. Cloud prostup aplikaciji, bilo gdje sa bilo kojeg uredaja.

Cloud pristup aplikaciji

Pristupite aplikaciji bilo kad, bilo gdje i s bilo kojeg uređaja. Jako brzo i jednostavno završite svoje zadatke ili podnesite izvještaj.

Potpuna prilagodljivost

Sistem je potpuno prilagodljiv potrebama Vašeg biznisa ili organizacije, u svakom smislu. Vrlo jednostavno se aplikacija prilagođava bilo kojeg uređaju, a isto tako jednostavno možemo prilagoditi i aplikaciju i njene djelove potrebama Vaše organizacije.

Kvalitetna podrška i sigurni podaci

Na raspolaganju ćemo Vam biti 24/7 za rješenje bilo kojeg problema ili dogradnje vezanog uz CRM. Također Vaši podaci će biti zaštićeni vrhunskim sistemima zaštite.

Šta će Vam pružiti ova aplikacija?

 Mogucnosti ove aplikacije su zaista velike, i cilj aplikacije je da digitalizuje cijeli proces u jednoj organizaciji kao što je Vaša, da olakša protok informacija, i da su te informacije dostupne bilo kad, bilo gdje i s bilo kojeg uređaja

Zašto baš naša aplikacija?

Osnovne značaljke ove aplikacije: 

 – jedno, centralno mjesto, na kojem će biti pohranjene sve potrebne informacije o radu cijele organizacije (ove informacije i podatke unosite Vi, i pristup imaju samo osobe koje neko od naređenih odabere)
 – mogucnost pristupa aplikaciji sa bilo kojeg mjesta, u bilo koje vrijeme, i na bilo kojem uredjaju – jednostavno unesite pristupne podatke i vidite sve potrebno (pute interneta – cloud aplikacija) 

 – vrlo jedostavno pretraživanje i uredivanje unesenih podataka

 – tabelarno i graficko oznacavanje informacije koje su rađene

 – vođenje izvještaja, dnevnika..

 – dodjeljivanje zadataka

 – planiranje aktivnosti

 – mogucnost pracenje rada više zaposlenika u isto vrijeme

 – automatski podsjetnici na ugovorene aktivnosti i važnije datume

 – evidencija  komunikacije između korisnika aplikacije

 – jednostavna administracija aplikacije (organizacije, osoblje, aktivnosti, usluge, formulari, radno vrijeme, izvještaji … itd.)

 – statisticki izvještaji i razni obrasci

 – korisnicko kreiranje sigurnosne kopije baze podataka

 – mogucnost dodavanja dokumenata (slike, text…)

Šta uključuje Basic paket?

Paket basic uključuje sljedeće:

Modul korisnici

Super admin

Administrator

Zaposlenik

Modul zadaci

  • Dodavanje, uređivanje, razvrstavanje, pregled i brisanje zadataka
  • Dodavanje zadataka administratorima i zaposlenicima
  • Mogućnost unosa vremena za koje je zadatak izvršen
  • Razvrstavanje zadataka prema statusu (Na čekanju, U izradu,  Završen)

Modul klijenti

Dodavanje, uređivanje, pregled i brisanje kompanija/klijenata

Modul dokumenti

  • Upload dokumenata vezanih za zadatak
  • Upload dokumenata vezanih za korisnika

Modul poruke

Slanje poruka između korisnika CRM aplikacije

Modul grupe

  • Dodavanje, uređivanje, pregled i brisanje kontakt grupa
  • Dodavanje kontakata u kontakt grupe

Modul poruke

  • Dodavanje, uređivanje, pregled i brisanje kontakata
  • Dodavanje kontakta u kontakt grupe

Modul Logovi/Aktivnosti

  • Detaljno bilježenje aktivnosti koje se odvijaju u aplikaciji
  • Bilježenje korisnika, opis radnje koju je izvršio, datum i IP adresa

Cijena

249,00 KM / mjesečno

U cijenu uključeno:

  • edukacija zaposlenih o korištenju aplikacije i svih njenih funkcija
  • Korisnička podrška
  • Zaštita podataka
  • Siguran hosting uz određeni prostor za pohranu
  • cloud aplikacija
  • ispravljanje tehničkih grešaka u roku od 30 sati tj. 1 dan + 6 sati
  • dodavanje do 10 korisnika/zaposlenika
  • sve porethodno navedene module
  • i još mnogo toga