
Kako kvalitetan sadržaj može unaprijediti vaše SEO rangiranje
Kvalitetan sadržaj je ključan za poboljšanje rangiranja web stranice na pretraživačima. Kreiranje i objavljivanje svježeg, angažujućeg i relevantnog sadržaja može...

Najbolje prakse za izgradnju online prisustva vašeg branda
Poput izgradnje carstva, izgradnja online prisustva zahtijeva trud, vrijeme i novac. Ne samo da ćete trebati imati mesto gde će...

Kako pravilno ciljati publiku kroz facebook i instagram oglašavanje
Radi se o ciljanju prave publike s relevantnim sadržajem kako biste pretvorili ljude koji nisu upoznati s vašim brendom u...

Zašto je bitno mjeriti povrat na ulaganje (ROI) u digitalnim kampanjama?
Marketing ROI je praksa pripisivanja profita i rasta prihoda uticaju marketinških inicijativa. Izračunavanjem povrata na marketinško ulaganje, organizacije mogu mjeriti...

Kako koristiti google analytics za bolje odluke u marketingu
Google Analytics je moćan alat za svakog digitalnog marketera koji želi poboljšati svoju online prisutnost i efikasnije doći do svoje...

Koraci za izradu uspješne strategije digitalnog marketinga
Živimo u digitalnoj eri, a potrošači konstantno mijenjaju svoje navike. Da bi uspjele, organizacije moraju osigurati da kreiraju diferencirane korisničke...