Jeste li ikada primijetili kako, nakon što pregledate proizvod na nekoj e-commerce stranici, odjednom počinjete viđati oglase za taj isti proizvod gdje god odete online? To je retargeting na djelu! To je moćan alat za kompanije da vrate izgubljene posjetitelje i pretvore ih u kupce.
Retargeting je oblik online oglašavanja koji omogućava kompanijama da prikazuju oglase ljudima koji su prethodno stupili u interakciju s njihovom web stranicom ili mobilnom aplikacijom. Funkcioniše tako što prati ponašanje posjetitelja na vašoj stranici pomoću koda poznatog kao ‘pixel’. Kada neko stupi u interakciju s vašom stranicom, ovaj pixel postavlja kolačić u njihov preglednik, omogućavajući vam da im prikazujete relevantne oglase dok pretražuju internet.
Retargeting je snažna marketinška strategija koja omogućava kompanijama da stupe u kontakt s potrošačima koji su prethodno iskazali interes, ali nisu kupili. Uključuje prikazivanje prilagođenih oglasa tim izgubljenim kupcima na različitim digitalnim kanalima, podsjećajući ih na njihovu početnu interakciju i potičući ih da se vrate.
Evo nekoliko ključnih tačaka kako retargeting može pomoći u vraćanju izgubljenih kupaca:
Podsjeća na interes korisnika: Retargeting omogućava prikazivanje oglasa koji podsjećaju korisnika na proizvode ili usluge koje je već gledao, što pomaže da zadrže interes i razmisle o kupovini.
Prilagođeni oglasi: Kroz prilagođene oglase, retargeting omogućava da se korisnicima prikažu relevantni sadržaji, poput sniženja ili specijalnih ponuda za proizvode koje su već razmatrali, povećavajući šanse za konverziju.
Povećava prepoznatljivost brenda: Čestim pojavljivanjem oglasa na drugim platformama, retargeting drži brend u mislima korisnika, što doprinosi jačanju prepoznatljivosti i povjerenja.
Optimizira povrat na investiciju (ROI): Retargeting je efikasan način za bolje iskorištavanje marketinškog budžeta, jer cilja korisnike koji su već pokazali interes, što povećava vjerovatnoću da će konvertovati.
Podstiče lojalnost kupaca: Kroz retargeting, kupci se podsjećaju na brend koji im je bio interesantan, što može pomoći u jačanju lojalnosti i motivirati ih da ponovo posjete stranicu.
Usmjerava korisnike kroz prodajni tok: Mnogi korisnici odlaze s web stranice prije nego što izvrše kupovinu. Retargeting ih podsjeća na proizvode i usluge, podstičući ih da završe proces kupovine.
Povećava stopu konverzije: Retargeting značajno povećava šanse da korisnici izvrše kupovinu u poređenju s korisnicima koji su prvi put na stranici, jer podsjeća korisnike na njihov prvobitni interes.
Sažetak Retargeting, poznat i kao remarketing, jedna je od najučinkovitijih strategija digitalnog marketinga za ponovno angažovanje korisnika koji su prethodno stupili u interakciju s vašom web stranicom, ali nisu izvršili konverziju. Bilo da se radi o popunjavanju obrasca, prijavi na newsletter ili kupovini, većina korisnika ne preduzme željenu akciju prilikom prve posjete. Retargeting omogućava preduzećima da njihov brend ostane u mislima korisnika prikazujući ciljanje oglase tim korisnicima dok pretražuju druge web stranice ili društvene mreže.
Retargeting vraća izgubljene kupce podsjećanjem na proizvode koje su već razmatrali, kroz prilagođene oglase koji jačaju prepoznatljivost brenda, optimiziraju ROI i povećavaju lojalnost i stopu konverzije.