Društveni dokazi, u kontekstu optimizacije stope konverzije, odnose se na sadržaj koji prikazuje dokaze o tome kako su drugi pojedinci kupili proizvod ili uslugu i pronašli vrijednost u tome. Možemo koristiti različite tipove sadržaja da komuniciramo društvene dokaze na našim web stranicama, poboljšavajući povjerenje korisnika, kredibilitet brenda, stopu konverzije i prihod.
Najbrži način da utičete na put kupca i pomognete potencijalnim kupcima da izađu iz faze ‘messy middle’ je razumevanje šta oblikuje njihove odluke i pružanje informacija koje su im potrebne za donošenje akcije.
Princip društvenih dokaza je jedan od najmoćnijih pristrasnosti koje pomeraju ljude od razmatranja ka akciji. U digitalnom marketingu, to se odnosi na to da potencijalni kupci traže preporuke, recenzije i načine na koje su drugi koristili proizvod/uslugu pre donošenja odluke o kupovini.
Evo nekoliko načina kako izgraditi povjerenje kod kupaca kroz društvene dokaze:
Svjedočanstva kupaca: Prikažite pozitivne recenzije i svjedočanstva zadovoljnih kupaca na svojoj web stranici ili društvenim mrežama.
Studije slučaja: Dijelite uspješne priče i primjere kako su vaši proizvodi ili usluge pomogli drugim kupcima.
Broj pratilaca i angažman: Prikazivanje broja pratitelja na društvenim mrežama i angažman korisnika može stvoriti osjećaj zajednice i povjerenja.
Stručni i medijski prikazi: Ako ste bili predstavljeni u medijima ili od strane stručnjaka, to može dodatno ojačati vašu kredibilnost.
Certifikati i nagrade: Istaknite sve relevantne certifikate ili nagrade koje ste dobili, što može potvrditi kvalitet vaših proizvoda ili usluga.
Influencer marketing: Saradnja s uticajnim osobama ili bloggerima koji su prepoznati u vašoj industriji može pomoći u izgradnji povjerenja.
Komunikacija sa kupcima: Aktivno odgovarajte na upite i komentare na društvenim mrežama kako biste pokazali da cenite povratne informacije i brinete o svojim kupcima.
Transparentnost: Budite otvoreni o svojim poslovnim praksama, cijenama i postupcima. Kupci cijene transparentnost i iskrenost.
Sažetak Credibilni dokazi koji pokazuju pouzdanost, popularnost i/ili vrijednost proizvoda ili usluge poznati su kao društveni dokazi. E-commerce prodavnice koriste društvene dokaze — kao što su ocjene sa zvezdicama, recenzije kupaca i preporuke poznatih ličnosti — kako bi izgradile bolje odnose s kupcima, povećale vrijednost tokom korišćenja (LTV) i generisale više prodaje. Preporuke poznatih ličnosti, gde poznate osobe koriste i promovišu proizvode na društvenim mrežama ili u javnosti, mogu poslužiti kao snažna forma društvenih dokaza zbog svoje autentičnosti i uticaja.
Primjenom ovih strategija možete efikasno izgraditi povjerenje kod kupaca kroz društvene dokaze.