Kako upravljati Facebook/Meta oglasima i koje alate koristiti za pomoć
Facebook/Meta oglasi su ključni za kompanije koje žele proširiti svoj doseg, privući promet i povećati konverzije. Bilo da ste vlasnik...
Agencija za vođenje društvenih mreža ( Zašto, uloga, ciljevi, tehnike i ostalo.)
U današnje vrijeme, prisutnost na društvenim platformama postala je neophodna za sve kompanije koje žele izgraditi svoj brend, ostvariti bolje...
Kako razviti efikasnu strategiju društvenih mreža za 2025. godinu
Strategija marketinga na društvenim mrežama je sažetak svega što planirate raditi i postići na društvenim mrežama. Ona usmjerava vaše aktivnosti...
Zašto vaš biznis treba preći na video sadržaj
Kao poslovni profesionalac izvan svijeta marketinga – recimo, finansijski savjetnik – možda mislite da video marketing nije neophodan. Osim toga,...
Kako koristiti A/B testiranje za optimizaciju Vaših marketinških kampanja
A/B testiranje, također poznato kao split testiranje ili bucket testiranje, je metoda za testiranje koja verzija oglasa, odredišne stranice ili...
Najefikasniji načini da poboljšate vidljivost Vašeg branda online
Online sadržaj je moćan alat za poslovanje. Može povećati prisutnost vašeg brenda na internetu, poboljšati konverzije, povećati promet i uspostaviti...